Verhuizing naar een verzorgings-/verpleeghuis
U of uw familielid gaat verhuizen naar een verzorgings-/verpleeghuis in onze gemeente. Er staat een heleboel te gebeuren. Er zijn veel zaken die geregeld moeten worden. Waaronder het doorgeven van de verhuizing bij de gemeente. Als het goed is, heeft u een bevestiging ontvangen van het verzorgingstehuis of verpleeghuis. Hierdoor is echter de verhuizing nog niet doorgegeven bij de gemeente. Wij vragen u daarom nog het volgende te doen.
Mogelijkheden
Er zijn drie mogelijkheden waaruit u kunt kiezen:
- U of uw familielid, schrijft zich in op het adres van het verzorgings-/verpleeghuis en ontvangt daar alle (overheids)post. U kunt dit doen via de pagina Verhuizing doorgeven.
- U of uw familielid wilt/kunt de (overheids)post niet meer zelf ontvangen en wil deze bij iemand anders laten bezorgen. U vraagt dan een briefadres aan. U vraagt een briefadres aan in de gemeente waar de briefadresgever woont. Is dit in onze gemeente, dan kunt u hier een briefadres aanvragen.
- Ook kunt u een afspraak maken om de verhuizing persoonlijk aan de balie door te geven. U kunt hier een afspraak maken of u kunt contact opnemen met ons via telefoonnummer (040) 289 38 93.
Voor het aanvragen van een briefadres kunt u contact opnemen met ons via telefoonnummer (040) 289 38 93 of u maakt een informatieverzoek briefadres aan, wij bellen u dan terug.
Vragen of informatie?
Lukt het u niet om de verhuizing door te geven? Of heeft u nog andere vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer (040) 289 38 93.